Известие

Collapse
No announcement yet.

146: Kъде изчезнаха тоците???

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 146: Kъде изчезнаха тоците???

    Вчера следобед тръгвам да паля и... няма никой! Лампичките едва-едва мъждукат и като завъртя ключа направо гаснат, а стрелките полудяват... Обаче мотора мълчииии!
    Дадоха ми ток, запали. Карах около 30 км извънградско, значи трябва батерията да се е позаредила, обаче спирам, гася и след 15 мин. тръгвам да паля -> същото!
    Пак ток (добре че има добри хора!) и си тръгвам към къщиии. Започва да се стъмва. Паля фаровете, а с тях светват и всички лампи по таблото, а мотора гасне (в движение, при 3000 об./мин !!!). Значи гася фаровете... Прибрахме се слепешката, на габарити (още около 20км), гася пред блока и... няма ток дори за централното, та се наложи да заключвам ръчно врата по врата!
    Та въпроса ми към тези, които си направиха труда да прочетат до тук е: възможно ли е всичко това да ми се случва само защото ми е умрял акумулатора, при положение, че до предния ден дори не е давал признаци на изтощение? Или има и някакъв друг проблем? Предположения? Съвети? Препоръки за добри майстори, които да ме прегледат?
    sigpicAlfa Romeo 146 1.4 TS / 11'99

  • #2
    Май не ти зарежда алтернатора,и си изцедил акумолатора докрай.Ако успееш да я запалиш пак замери с мултицета и той ще покаже дали зарежда,наче алтернаторжии много зависи от кой квартал си.
    146 JTD-2000г.
    Punto 1.2

    Comment


    • #3
      Да, и аз си го помислих, ама ако не зарежда не трябва ли да светва някаква лампичка?
      Намирам се в Лагера.
      sigpicAlfa Romeo 146 1.4 TS / 11'99

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от clockmaster Покажи съобщение
        Да, и аз си го помислих, ама ако не зарежда не трябва ли да светва някаква лампичка?
        Намирам се в Лагера.
        и при мен беше абслютно същото и отидох за нов акумолатор ама оня ми вика неси за нов ами си за почистване на клеми и там с него почнахме с едни шкурки и ги изчистихме и ми вика я сега запали и тя взе та си запали(много разбран човек излезна)
        http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net
        www.ico83.snimka.bg/[/url]

        Comment


        • #5
          Kои клеми сте чистили - на акумулатора ли? Щото и аз ги позачистих - не с шкурка де... И къде се намира тоя човек?
          sigpicAlfa Romeo 146 1.4 TS / 11'99

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от clockmaster Покажи съобщение
            Kои клеми сте чистили - на акумулатора ли? Щото и аз ги позачистих - не с шкурка де... И къде се намира тоя човек?
            клемите на кабелите и на акумолатора,колкото до човека намира се в Сопот викат ми Хишника
            http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net
            www.ico83.snimka.bg/[/url]

            Comment


            • #7
              Лелеее, малко ще ми е далече да ходя до там...
              А и това упражнение го опитах вече и не помогна...
              Някакви предложения по-наблизо?
              sigpicAlfa Romeo 146 1.4 TS / 11'99

              Comment


              • #8
                Видя ли дали имаш вода в акомулатора, щото и аз така като теб го бях закъсал и се оказа че нямам грам вода, напълних го, заредих го, зачистих клеми на акомулатора, сложих си го и си запали. След това замеих с мултицет и се оказа че си зарежда т.е. алтернатора бачка и ми олекна

                Comment


                • #9
                  Да, и това проверих - има си вода - не знам докъде трябва да е пълно, има малко място за доливане, но все пак има
                  sigpicAlfa Romeo 146 1.4 TS / 11'99

                  Comment


                  • #10
                    Има едни палчета вътре водата трябва леко да ги покрие. Ми земи един мултицет и мери. Първо без да е пусната колата требе да ти е поне 13 после като запалиш требе да ти е поне около 12 и след това като подаваш газ трябва да ти се качва волтажа поне до 13 или нещо подобно е горе долу ма ще разбереш, ако не се покачва - лошо трябва да идеш на майстор задължително, ако се покачва трябва да разбереш защо губи ток, но както го описваш може и да не се покачи, а може да ти е издухан акомулатора.
                    Сетих се и за друго, както каза като си пуснал фаровете ако подаваш газ трябва да светат по-силно.

                    Comment


                    • #11
                      Горе –долу трябва да е около 12 без да е запален двигателя и между 13.6 – 14.2 при работещ двигател и алтернатор ( съответно). Ако алтернатора работи нормално – ако ще всички консуматори да се пуснат в колата,( правил съм си тест – вентилатор на пароно на макс, къси и дълги , нагревател на задно стъкло и музика) пак си зарежда с 14 в
                      Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                      ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                      Comment


                      • #12
                        Вчера най-после намерих време да сваля акумулатора и да го заредя. Преди зареждането показваше 10.33 V, а след цяла нощ зареждане - 13.50.
                        Довечера ще го сложа и ще замеря алтернатора.
                        А някой знае ли колко средно е живота на един акумулатор, щото видях че моя е произведен юни 2005?
                        sigpicAlfa Romeo 146 1.4 TS / 11'99

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от clockmaster Покажи съобщение
                          Вчера най-после намерих време да сваля акумулатора и да го заредя. Преди зареждането показваше 10.33 V, а след цяла нощ зареждане - 13.50.
                          Довечера ще го сложа и ще замеря алтернатора.
                          А някой знае ли колко средно е живота на един акумулатор, щото видях че моя е произведен юни 2005?
                          Много зависи как си го подържал. Но живота на един акумулатор е над 5-6 години. Провери си алтернатора задължително.
                          "BEAUTY IS NOT ENOUGH!"
                          Alfa Romeo 145 1.4 T.S 97 - EX
                          Opel Astra J GTC

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от georgyg Покажи съобщение
                            Много зависи как си го подържал. Но живота на един акумулатор е над 5-6 години. Провери си алтернатора задължително.
                            Купих колата преди 2-3 месеца, та нямам представа как е подържан. Не че знам изобщо как трябва да го подържам (особено ако има етикет "без подръжка")
                            sigpicAlfa Romeo 146 1.4 TS / 11'99

                            Comment


                            • #15
                              Е, след цялата операция и без да е закачван никъде, сега пак показва 10.81
                              Явно плаче за нов... Ако греша, казвайте докато не съм се набутал!
                              sigpicAlfa Romeo 146 1.4 TS / 11'99

                              Comment

                              Working...
                              X